OLİGA olarak vizyon, misyon, etik politikamız ve iş etiği kurallarımız doğrultusunda oluşturduğumuz Kalite Politikamız ile yasal gereklere uygun hareket etmeyi, paydaşlarımızın güvenini kazanmayı, dünya çapında etkin, güvenilir, sürekli kendisini yenileyen bir marka olmayı amaçlıyoruz.
- Hizmet kalitesinden ödün vermeden, müşteri ihtiyaçlarına uygun ürünleri satışa sunmak, bu doğrultuda müşteri memnuniyetini her zaman ilk sırada tutmak,
- “Her Şeyden Önce Kalite” ilkesini faaliyetlerimizin ana ilkesi saymak; büyüklüğü, niteliği ve yeri ne olursa olsun müşteriye daima kaliteli hizmet vererek satışlarımızı arttırmak,
- Şirketimizin başarısı ve ürün kalitesinin sürekli iyileştirilmesi ve maliyet azaltma çalışmalarının tüm personelimizin katılımı ile yürütülmesini sağlamak,
- Atılan her adımda ve alınan tüm kararlarda OLİGA’nın personeli olmanın yüklediği sorumluluk bilinci ile hareket edilerek elde edilen başarılar ile uzun yıllarda kazanılan saygınlığın zedelenmeden artmasına katkı sağlayarak yeni işler almak,
- Tüm süreçlerde, müşterinin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak anlayıp karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan firma olmak,
- Çalışanlarımızın katılımcı, kendini sürekli geliştiren, yaratıcı bir birey olmasına yönelik gelişmesi için gerekli tüm eğitim faaliyetlerini gerçekleştirmek ve personelin sürekliliğini sağlayarak, sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı yaratmak,
- Kalite hedeflerine ulaşmak için dünyadaki mevcut sektörel ve teknolojik gelişmeleri takip etmek, uygulamak ve sürekli gelişme içerisinde olmak,